نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5998
-
الف
+

«شهین تسلیمی»: بیماری فرزندم من را از بازیگری دور کرد

«شهین تسلیمی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران از دلایل کم کاری خود در دنیای هنر سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شهین تسلیمی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «زن بابا» ، «دلنوازان» ، «مرد هزارچهره» و «دردسرهای عظیم1و2» شاهد بودند، از دلایل کم کاری خود در دنیای هنر سخن گفت.

«شهین تسلیمی» درخصوص کم کاری و حضور کمرنگ خود در آثار سینمایی و تلویزیون گفت: واقعیت این است که من این روزها مصروف بیماری فرزندم هستم و به همین دلیل نمی‌توانم در آثاری که فلمبرداری آن ها طولانی است، حضور پیدا کنم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: در حقیقت هیچ چیز برایم ارزشمندتر از سلامتی او نیست و هیچ چیزی هم نمی‌تواند من را ترغیب کند که فرزندم را به خاطر آن کنار بگذارم. 

بانو تسلیمی درباره معیارهای انتخاب یک نقش گفت: قبلاً سخت بودن کرکترها زیاد برایم مهم نبود و همه نوع نقشی را قبول می‌کردم اما اکنون شرایطم فرق کرده و سنم بالاتر رفته است، به همین دلیل سعی می‌کنم نقش‌هایی را بازی کنم که سختی خاصی نداشته باشند.

«شهین تسلیمی» در پاسخ به این سوال که چه زمانی دوباره به تلویزیون باز میگردد به فارس گفت: به من حق بدهید که به عنوان یک مادر سلامتی فرزندم برایم در اولویت باشد. همه چیز بستگی به صحت او دارد و هیچ چیزی نمی‌تواند برای من مهم‌تر از این موضوع در زندگی‌ام باشد.

وی افزود: فعلا مصروف بیماری فرزندم هستم که مراحل تداوی خود را سپری می کند.

«شهین تسلیمی» متولد ١٩ سنبله(شهریور) ١٣٣۴ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی در جوانی تیاتر بازی می‌کرده‌ است و اولین حضورش در مقابل کمره به سریال «باغ مظفر» باز می‌گردد.

وی در سال 1387 خورشیدی بازی کوتاهی در سریال «بزنگاه» به کارگردانی «رضا عطاران» داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی «سعید آقاخانی» به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمیدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد.

این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید.

از دیگر کارهای این بانوی بازیگر ایرانی می‌توان به فلمهای «طلا و مس»، «آوار» و سریال های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.
 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر